Klachtoplossing:
 
Klachten of problemen? Wij doen er alles aan om U een zo optimaal mogelijk product te leveren. Wij werken met de beste materialen en beste laboratoria. Onze producten worden één voor één allen met de hand gemaakt. Toch kan het gebeuren dat U niet tevreden bent of dat er iets aan mankeert. Dat is ook de reden dat wij U altijd de oor afdrukken mee terug sturen bij Uw product. BEWAAR DEZE DUS GOED. Deze hebben wij nodig als U een klacht heeft of bij verlies. Wij kunnen de oor afdrukken slechts 5 jaar lang gebruiken!!! Heeft U deze niet meer dan moeten er nieuwe oor afdrukken van U genomen worden en hier zitten extra kosten aan vast!

Wij lossen het graag snel op: Reageer bij een klacht daarom altijd binnen de 3 maanden. Zo weten wij dat als wij niets horen van U, dat ons product goed bevalt.

Wat te doen bij een klacht: U stuurt ons de set toe+ de oor afdrukken, samen met een duidelijke brief, wat precies de klacht is. Graag zoveel mogelijk omschrijving van Uw klacht, zodat wij het ook daadwerkelijk goed kunnen oplossen. Vermeld er bij op welke naam de factuur stond, doe er eventueel een kopie factuur bij, zodat wij Uw product bij ons in het systeem terug kunnen vinden. Heeft U het via Uw werkgever aangeschaft, vermeld dan de bedrijf naam. Als U hier niet meer werkzaam bent, zeg dit dan en vermeld dan U naam en adres.

U verpakt alles goed, zodat het ook bij ons goed aan komt. Bij voorkeur in een luchtbel envelop.


Opsturen naar:
Gabrils gehoorbescherming
Meidoornlaan 17
5161TS Sprang-Capelle ( Holland )
info@gabriels-gehoorbescherming.nl
 

>Gehoorbescherming, gehoorbeschermers, oordoppen, oordop, gehoorbescherming op maat, oordoppen op maat, otoplastieken, slaapdoppen, portofoon oordoppen,portofoon set, slaapdoppen op maat, muzikanten oordoppen, muzikanten gehoorbeschermers, in ears, in ear monitors Gehoorbescherming